Het Ankeveens Havenloos Mannenkoor treed zeer regelmatig op. Van deze optredens zijn diverse video opnames gemaakt. Van een bezoek in een verzorgings- tehuis tot festivals waar echt duizenden mensen op af komen.

Dit hadden we graag aan U willen laten zien. De BUMA-STEMRA is echter de mening toegedaan dat hier extra voor betaald moet worden. En dat geld kunnen we veel beter gebruiken om bijvoorbeeld onze apparatuur up to date te houden en de kosten voor optredens in verzorgingstehuizen zo laag mogelijk te houden.

We hebben dan ook besloten de video’s die van ons op YOU TUBE staan niet meer automatisch door te linken via deze website.

Wil je ons toch bekijken via You Tube : voer onze naam in of zoek op bijvoorbeeld Weesper Watersportfestival en u krijgt een aardige impressie van ons koor!